2010 m. vasario 4 d., ketvirtadienis

Gariniai kukuliukai

Dažniausiai mamos pristinga vaizduotės gamindamos savo vaikams, nes nebežino ką, iš ko, kaip pagaminti ar bus skanu, ar valgys. Iš tiesų dažniausiai tokie klausimai mus užplūsta...man irgi taip būna, kartais nebetenku vilties ir pradedu kurt įvairiausius receptukus iš kelių sudėjus. Šitas buvo vykęs ir įvertintas puikiai (pasirgirsiu), džiaugiuosi, nes vaikas valgė, o tas džiugina. Valio valio valio!!! Koks geresnis įvertinimas gali būti? Manau geresnio nėra :) Taigi ir skubu dalintis, labai paprastas, lengvas ir greitai paruošiamas patiekaliukas. O mintis kilo pavarčius naujai įsigytą, ploną, bet gerų receptukų knyga "Kitokie kotletai", mano įvertinimas-LIUKS. Likau nustebinta šios knygos, nes kiek iš jos kepiau kotletukų ir ne tik mėsos, bet ir daržovių, visi buvo kramsnojami be jokių klausimų ir pasakymų : nenoriu, nevalgysiu ir pan.,




Reikės:

500g., maltos kalakutienos
1/4 a.š. maltų džioviontų arba šviežių čiobrelių
1/4 maltų lauro lapų
1/4 a.š. maltų kmynų
2-3 riekelės batono
1 kiaušinis
1 svogūnas arba poras
druskytės ir pipiriukų pagal skonį


O padažiukas iš mano užrašų, man jis primena kažkuo mokyklos altajį padažą, tačiau aišku naminis yra naminis :) ir tikrai skanus, nors manoji dukrytė padažų nepripažįsta apskritai, bet šio paragavo, tačiauliko prie gryno kukuliuko ir be padažiuko. O man jis liuksiškas.

Padažiukas:
30., sviesto
1 a.š. aliejaus (kad nedegtų sviestas)
~250 ml., pieno
1 kupinas šaukštas grietinės
1 kupinas v.š. miltų
pundelis šviežių petražolių arba šiek tiek saliero lapų

Gaminimas:

Mėsai skirtus produktus sumaišome su mėsa, svogūniuką supjaustome smulkiai arba sumalame elektriniu smulkintuvu, kaip patogiau. Aš malu šiems kukuliukams, tada mėsos masė būna labai vientysa. Užstatome garinį puodą, dedame į kiaurąją dalį, gražiai, drėgnomis rankomis suformuotus vienodo dydžio kamuoliukus vienas šalia kito ir gariname apie 40 min.

Keptuvėje ištirpiname sviestą, įpilame šiek tiek aliejaus, dedame šaukštą miltų, geraiišmaišome, kad gautūsi tokie košelė, šiek tiek pakaitiname, supilame pieną ir maišome, pakaitiname. Tada pabaigoje dedame grietinę, susmulkintas petražoles, šiek tiek druskos ir pipiriukų.

Patiekiame su bulvių, bulvių-morkų, keptais moliūgais ar panašiu garnyru.

SKANAUS!!!

2 komentarai:

  1. šaunuoles virtuvės fėjos mano,labai gardžiai atrodo ir tikiu,kad taip ir yra.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :)))) aciu aciu...na man skanus labai buvo...lengvi, be riebalu tokie. Verta ismeginti...dabar kotletu era nusipirkus knyga...nes yra tokiu, kuriu megint, net nesautu i galva :)))

    AtsakytiPanaikinti