2010 m. liepos 26 d., pirmadienis

Dekupažas- Vaikiška kėdutė dukrytei Smiltutei




Matyt sekančiųjų žmonių liko nusivylusių tokia blog'ere, bet senokai čia nesilankiau iš tiesų. Aišku kaip ir seniau gaminau, dekupažavau ir turėjau krūvą įvairiausių idėjų, bet sąmoningai nefotografavau, nes dar nesukėliau kalno senų gal ir ne pačių geriausių receptų, tačiau ko dar nebuvau įdėjusi į blog'ą būtiniausiai nufotografavau ir sukelsiu Jums- vertinimui. Ach pradėjau dirbi, grįžau į darbelį po vaikelio auginimo atostogų, todėl visas mano dėmesys buvo skiriamas mazgei pasiėmus iš darželio, jos lavinimui, apsikabinimams ir kitiems panašiems dalykams, bet ne blog'ui. Žinoma išgirdau keletą draugų pasisakymų, kad va va...viskas užstrigo ties vasario 4diena ir bananbraškės pyragu..skaudu, bet tokia realybė. Mano vaikas man visas pasaulis aš ja dievinu, stengiuosi būti gera mama ir maximaliai skirti augančiam mažiukui demesį kiek įmanoma daugiau. Ach kažkaip vėl aš čia...graudinuosi...žodžiu dedu Jūsų teismui savo peckiojimus, pasikrapštymus.
Kažkaip užsiėmiau aš šiemet atnaujinimu, restauravimu baldu, dekupažavimu, puodyniu, vazonų, šaldytuvų ir kt., daiktų sodyboje ir labai intensyviai tik spejam pirkti akrilus, lakus ir teptukus....bet smagumas neišpasakytas...dievinu tokią veiklą.
O čia paskutinėmis darželio lankymo dienomis prieš atostogas darželyje metė lauk senus vaikiškus baldelius tai aš keletą kėdučių priglaudžiau ir vieną po kitos šlifuoju ir dekupažinu, dovanoju ir pasiliekame sau.
Po tomis kedutėmis slepėsi bent 3 sluoksniai dažų tai vargo šlifuojant turėjau nemažai. Išnaudodavau vienai kedutei (įsivaizduokite, kad ji nėra didelė) švitrinio popieriaus P60 apie 6 vnt. iki visiško popieriaus nudilimo!!!! Nusidažiau norima spalva, su kempinėlėmis padariau textūrą, klijavau motyvus. Pridariau taškučių ir kitokių dekoracijų. Kai išdžiuvo nulakavau medžiui skirtu vandens pagrindu, braižymams atspariu laku keliais sluoksniais ir viskas...vaikas džiaugiasi kėdute. Nors ją mes tudėjome dovanoti, bet bet dėja dėja mazgė jos neatiduoda,nes labai patinka gyvūnėliai, nors man asmeniškai ji nėra tokia kokios norėjau galutiniame rezultate. Mazgė sakė padaryk visas aš riksiuosi :)))) Ot gudrutė... kai kėdutė išdžiuvo priklijuojame kėdės apačioje lipdukus, kad nebraižytų grindų. Ir galima sėkmingai naudoti. Jeigu buvo kažkokiū įtrūkimų, defektų sutvarkome, nugruntuojame nelygumus, kurie gali sužeisti vaikelį ir imamės darbo, kurį aprašiau aukščiau. Bučkiai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą