2009 m. gruodžio 20 d., sekmadienis

Virtuvės fėjų beprotiškas skraidymas


Och Kalėdos Kalėdos...dievinu jas. Bet šiais metais aš jų visai nejutau, tik intensyviai kepiau, dekoravau viską ką galima, skanavau ir beprotiškai skraudžiau po virtuvę. Miego trūkumas žiaurus, bet žinau, kad jau beveik viską pasiruošiau, iš mano sąrašo vis daugiau ir daugiau išbraukimų ir paukščiukų uždėjimų ir tai beproto džiugina, kad speju laiku :) Paklausite kodėl virtuvės fejų daugiskaita...cha...ogi todėl, kad mano dukriukas skraido taip pat kaip aš, tagauja imbierinį sirupą, imbiero gabaliukus, kurį ji vadina "bimbieras" :D


sako oi kaip noriu, sakau skanauk, isideda į burnytę, oiii sako neskanu...bet kas kart jo vis nori, įsideda kelioms sekundėms ir atiduoda :) bet ir tai gerai organizmas kažkiek jo gauna, bet vat sirupėlis mums puikiai sueina į arbatas-liuks.Oi nežinau kaip jūs,bet aš tikrai kraustausi iš proto gerąja prasme kiekvienais metais dėl kalėdų, nes man ši šventė pati pačiausia, dievinu ją. Man ji tokia mistinė ir fantastinė. O kaip žiba vaiko akelės kai pakuojamdovanėles, rašom atvirutes, kaip minkom tešlą ir kepam sausainiu, kaip man ir jai tai patinka. kai pasakau einam minkysim tešlą, bėga ieškoti savo kočėlo, puodų ir keptuvių, susisodina savo pliušinius draugus, kepam jiems valgyti,minko tešla, daro savo sausainiukus, kuriuos mes iškepame, po to glazūruojame. Aišku glazūros daugiau buna pilvelyje negu ant sausainių, betvis tiek tai labai miela. Oi o kaip ji mėgsta fotografuoti su mamos fotoaparatu. Ir vis kartoja "fogafuok" t.y. fotografuok mamyte :) Arba paklausiu ka darai? Sako nu mamyte kaip tu nežinai, sausainiukus!!! O ka sakau vėliau darysi? Skao piešiu ant sausainiukų, padaryk glazūros, oi kaip noriu :) Jetau kaip nuostabu būti mama ir turėti tokią puikią mažąją fėją, mamos pagalbininkę.

Aš džiaugiuosi, kad šiame etape ji labai mėgsta būti su manimi virtuvėje, kepti, glazūruoti, kad ji mėgsta apskritai viską padėti man. Ir visai nepergyvenu, kad pripils vandenes, kad pribarstys miltų, išsioterlios...juk tam jie ir vaikai, kad mokintūsi iš mūsų. Tai labai iela ir labai branginu tokias akimirkas, kai galime būti kartu. O ypač dabar kai vaikelis jau suvokia, kas yra kalėdos, kad ruošiamos dovanėlės, kad reikia būti geram joms gauti. labai geras laikas pagalvoti kas tau yra brangus, ko nori atsiprašyti, net kalėdos juk stebuklų metas. Linkiu JUms pačių geriausių kalėdų, pačio geriausio laiko su savo Šeima, branginkite ją, nes sugriauti viską yra daug lengviau negu pastatyti ir išsaugoti!!!
Štai mūsų Kalėdinė skrynia su įvairiom smulkmenom, kalėdiniai degtukai židiniui pakurti ir buteliukai imbiero sirupui.

GRAŽIŲ JUMS ARTĖJANČIŲ ŠVENČIŲ!!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą