2009 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

KALĖDA I - Dėžutės


Idėją pamačiau pas Miką.....AČIŪ JAI. Tik aš dariau šiek tiek kitaip. Pradžioj dėžutes dažiau baltu akrilu, tada klijavau servetėles ir lakavau dekupažiniu laku, gavosi gyvai labai labai fainiai...idėja man liuksiška.

Reikės:


degtukų dėžučių su degtukais :)
PVA klijų
4 skirtingų teptukų (plokščio ir mikšto prilipdyti servetėlei, kito plokščio, kieto akrilui, bet kokio klijams ir plokščio lakui)
dekupažinio lako vandens pagrindu
galite sendinimo priemones naudoti jeigu norit(šį kart nebandžiau, bet išmėginsiu kurią dieną)
balto akrilo
įvairių servetėlių
žirklių

Gaminimas:
papasakosiu kaip pirmą kartą darantiems, nes pas mane ateina žmogučių, kurie niekada to būna nedarę...todėl papasakosiu kaip mokytoja pirmokams :)
Nutepam dėžutes baltu ar kokiu norite akrilu :)man asmeniškai labai patinka potėpiais dažyti, tada per servetėlę persišviečia ir atrodo kaip nutapyta :)
Išsikerpam norimus motyvus, tepam klijus ant dėžutės, uždedam servetėlę, prispaudžiame pirštais ir teptuku lengvai perbraukiame (šito daryti nebūtina, galite tiesiog prispausti pirščiukais). Leidžiame išdžiūti, tada nutepame laku (aš tepiau du kartus, tai atrodo dėžutės kaip medinės).

Man labai patinka tokie visokie mažmožiai...gal kam atrodys banalu, neįdomu, pigu ar panašiai, o man asmeniškai labai labai patinka...ir aš jaučiu didelį pasitenkinimą darytama tokius niekučius, kurie džiugina pirmiausiai mano akį ir po to stebina aplinkinius išdaringumu (na šį kartą aplodismentai dėl idėjos Mikai...o galutiniam rezultate gal būt ir man).

SĖKMĖS IR GRAŽIŲ ARTĖJANČIŲ ŠVENČIŲ.


2 komentarai:

  1. O, super, tu dar ir iš vidaus nudekupažinai? Šaunuolė.
    Tiesa, degtukų dėžutės tada "išskysta" nuo šlapumo - tai aš vidinę dalį suvynioju į permatomą foliją ir įkišu atgal - tokiu būdu degtukai nesušlampa, o išorė išsaugo savo formą.
    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  2. och aciu :) as degtukus visus isemiau ir dziovinau ant radiatoriaus, tai niekas savo formos nepakeite...siaip man labai patiko, liukls...tik pacios serveteles man labai labai patiko, gaila neradau tokiu. Zvakes dar idesiu...ideja nuostali, aciu TAU!!!

    AtsakytiPanaikinti